مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر خبر داد:

مشکل برق سرپل ذهاب حل شد/تمرکز گروه های عملیاتی برای برق‌دار کردن روستاهی باقی مانده

صادقی با بیان این که برق نزدیک به ۴۰ درصد روستا‌ها متصل شده است، گفت: از امروز تمرکز گروه های عملیاتی برای رفع مشکل برقی روستا‌ها خواهد بود.

مشکل برق سرپل ذهاب حل شد/تمرکز گروه هی عملیاتی بری برقدار کردن روستاهی باقی مانده به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود صادقی، مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر اظهار کرد: در شهر سرپل ذهاب تنها وصل برق خانه هایی که دچار تخریب شدیدی شده اند، امکان پذیر نشده است.
 
صادقی در خصوص وضعیت برق روستاهای زلزله زده نیز با بیان این که برق نزدیک به 40 درصد روستاها متصل شده است، تصریح کرد: از امروز تمرکز گروه هی عملیاتی بری رفع مشکل برقی روستاها خواهد بود.
 
به گفته مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر ، اولویت اصلی در روستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود.
 
صادقی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امروز برق بخش زیادی از روستاها وصل می شود .
 
وی با بیان این که متاسفانه در روستاها میزان تخریب بسیار زیاد است، اضافه کرد: این تخریب ها به گونه ای است که گاهی با تخریب صد درصدی مواجه هستیم و همین کار گروه های عملیات برق را دشوارتر می کند، زیرا باید منتظر آواربرداری بری انجام عملیات برق رسانی باشند.
 
این مدیر برقی تاکید کرد: برق تامین است اما مشکل اصلی در تخریب زیرساخت های اصلی زندگی در شهر و روستا است که امیدواریم با همت همه دستگاه ها این مشکلات حل شود.
 
 
انتهای پیام/
 

جزییات بررسی وضعیت برق روستاهای زلزله زده

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار