راهیان نور؛

اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردو‌های راهیان‌نور

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: ۱۰ هزار نفر تا ۲۵ اسفندماه به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند که تاکنون هزار و ۹۹۹ نفر اعزام‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ زین‌العابدین حسینی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان اظهار داشت: دانش آموزان در تمامی عرصه‌ها حضور دارند و امروزه نیاز نیازمند حضور فعال، پرانگیزه، هوشیار این قشر هستیم.

وی افزود: فرهنگ بیگانگان به دنبال بی‌انگیزه کردن و تخریب جوانان ما است و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در راستای تقویت روحیه انقلابی و دینی برای مقابله با هجمه‌های دشمن است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به اینکه مرحله دوم اردو‌های راهیان‌نور ۲۵ آبان ماه آغاز می‌شود، بیان کرد:در مرحله دوم بنا است ۱۰ هزار نفر تا ۲۵ اسفندماه سال جاری به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند.

وی تصریح کرد:در مرحله اول از رومشکان، کوهدشت، پلدختر، عشایری و ویسیان تاکنون هزار و ۹۹۹ از نفر اعزام‌شده‌اند.

حسینی در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج گفت: هفته بسیج مستضعفین از ۲۹ تا ۵ آذر مشخص شده که تمامی اقشار بسیج و سازمان بسیج دانش‌آموزی در این هفته برنامه‌های متفاوتی را دارند که از جمله برنامه‌های مهم این سازمان برگزاری نشست‌های مجامع بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/م

۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردو‌های راهیان‌نوراعزام  شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.