مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

تجاری سازی فضای بلااستفاده آموزش و پرورش به قصد،از بین مدارس کپری در لرستان

یکی عوامل عمده جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مقوله سرگرمی است و ما نیز باید بتوانیم دانش آموز را سرگرم کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند،مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان  گفت: بر همین اساس توسعه کانون فرهنگی هنری ادب و توجه به اردوگاه ۴۷ هکتاری آیت الله کمالوند خرم آباد که متاسفانه به خاطر کمبود اعتبار در آسیب است، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی اشاره کرد: اردوگاه آیت الله کمالوند در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور می‌باشد که سال گذشته نیز بیش از سی هزار نفر را در آنجا اسکان دادیم لذا ملی بودن در امور ورزشی و هنری حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص هوشمندسازی مدارس نیز گفت: قرار بود تا پایان برنامه پنجم همه مدارس هوشمند شود که سوای از سه هزار کلاس درس مناطق عشایری باید ۷ هزار مدرسه را هوشمند کنیم.

خدانظر دریکوند با اشاره به بنده ه. تبصره ماده ۹ در قانون بودجه اذعان داشت: این تبصره به آموزش و پرورش این اختیار را می‌دهد که بتواند فضا‌هایی را که نیاز ندارد با هدف تجاری سازی تغییر کاربری دهد.

وی افزود: تجاری سازی مدارس به قصد درآمدزایی در بسیاری از استان‌ها انجام شده است که در سطح آموزش و پرورش استان نیز موفق به اخذ مجوز لازم برای ۲۳۰ مکان شده ایم که مراحل نهایی تغییر کاربری آن طی پروسه کمیسون ماده پنج تغییر کاربری و اخذ پروانه از شهرداری انجام خواهد گرفت.

دریکوند در پایان تاکید کرد: با تداوم یکساله این تبصره و تجاری سازی فضای بلااستفاده آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات این حوزه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/د

با تجاری سازی فضای بلااستفاده دیگر شاهد مدارس کپری در سطح لرستان نخواهیم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار