معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز 12 میلیارد تومانی مسکن مهر صادر شد و هم اکنون، بیش از 95 درصد از این واحد ها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

 تکمیل 95 درصد از واحد های مسکن مهر در چهارمحال بختیاری / گره مصلی و اتوبان کمربندی شهر کرد برطرف شدحمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار   راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر امروز خود به استان چهارمحال بختیاری اظهار کرد: این سفر به منظور بازدید از پروژه های مسکن و پروژه های زمین در شهرستان های مختلف  این استان است.

وی تصریح کرد: مصوباتی مربوط به شهرستان های بروجن، فارسان و لردگان مورد تصمیم گیری قرار گرفت و تا چند ماه آینده این مصوبات نیز به تصویب می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به مسکن مشارکتی در استان چهارمحال بختیاری اشاره کرد و اضافه کرد: برخی از این واحد ها برای بهره برداری نیاز به تکمیل خدمات رو بنایی داشتند که با سفر امروز، این خدمات روبنایی به زودی تکمیل می شود.

 مجوز 12 میلیارد تومانی مسکن مهر چهارمحال بختیاری صادر شد

 عظیمیان در ادامه افزود: برای تکمیل واحد های مسکن مهر و خدمات روبنایی آن، مجوز پرداخت 12 میلیارد تومان صادر شد.

 این مقام مسوول گفت: بیش از 95 درصد از واحد های مسکن مهر در این استان تکمیل و تنها برخی از این واحدها در بخش های خدمات روبنایی و زیر بنایی دچار مشکل هستند که به زودی رفع می شوند.

عظیمان در پایان تصریح کرد: در صورت تایید حوزه علمیه قم، 21 هکتار از اراضی موجود در استان چهارمحال بختیاری به ساخت حوزه علمیه در شهرکرد ، مرکز این استان اختصاص داده می شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار