فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: 2 خودرو تریلی ماک حامل انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک توقیف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با ورود کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران ایستگاه بازرسی پل زال، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد" به 2 خودرو تریلی ماک مشکوک و آن ها را پس از هماهنگی با مرجع قضائی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از بار این کامیون ها مقادیر زیادی کالای قاچاق از قبیل؛ تلفن رومیزی، انواع ظروف سرامیکی، مانیتور خودرو، انواع لوازم برقی آشپزخانه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف نمودند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان اذعان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی ناامن می باشد.

انتهای پیام/گ

کشف و توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.