بی‌خانمانی بیش از چهار میلیون جوان و نوجوان آمریکایی

براساس مطالعه‌ای که دانشگاه شیکاگو انجام داده است بیش از چهار میلیون جوان و نوجوان آمریکایی بی خانمان هستند.

بی‌خانمانی بیش از چهار میلیون جوان و نوجوان آمریکاییبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس مطالعه ای که دانشگاه شیکاگو انجام داده است بیش از چهار میلیون جوان و نوجوان آمریکایی بی خانمان هستند.

در این مطالعه واژه «بی خانمان» دربرگیرنده کارتن خواب ها، افراد ساکن در مراکز نگهداری افراد فاقد مسکن و افراد موقتا ساکن در منازل دیگران است. این کامل ترین مطالعه در خصوص وضعیت کودکان و نوجوانان بی خانمان در آمریکا محسوب می شود.

ماتیو مورتون،‌ پژوهشگری که در انجام این مطالعه مشارکت داشته است، می گوید: مطالعه ای که ما انجام داده ایم به دنبال آن است که مردم آمریکا را از وضعیت جوانان بی خانمان در این کشور مطلع کند. بر اساس برآوردها،‌ دست کم چهار میلیون و 200 هزار جوان و نوجوان آمریکایی بی خانمان هستند که 700 هزار نفر آنها افراد بین 13 تا 17 سال و سه میلیون و 500 هزار نفر آنها بین 18 تا 25 سال دارند.

در این مطالعه مشخص شده است نوجوانان بی خانمان در مناطق شهری و روستایی آمریکا تقریبا به یک اندازه هستند،‌ هر چند این بی خانمانی در مناطق روستایی شکل چندان مشهودی ندارد. پژوهشگرانی که این مطالعه را انجام داده اند می گویند جوانان و نوجوانان سیاه پوست و هیسپانیک (اسپانیایی تبار)‌ بیش از سایر جوانان و نوجوانان آمریکایی در معرض این مسئله هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار