درخواست ساکنان فلوریدا برای پناه گرفتن در ویلای خصوصی ترامپ

ساکنان فلوریدا از ترامپ خواستند در‌های عمارت اعیانی خود در مارالاگو را در هنگام وقوع توفان ایرما به روی آنها باز کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، هزاران نفر از ساکنان ایالت فلوریدای آمریکا در حال ورود به پناهگاه‌های این ایالت پیش از رسیدن توفان ایرما هستند.

در بعضی از نقاط این ایالت، مردم با درب‌های بسته به دلیل ازدحام جمعیت روبرو میشوند و به آن‌ها گفته می‌شود جایی برای اسکان آن‌ها وجود ندارد.

حداقل تاکنون به شش میلیون نفر دستور داده شده تا خانه های خود را در فلوریدا تخلیه کنند.

ریک اسکات، فرماندار فلوریدا در این رابطه گفت: ما همچنان به دنبال ایجاد پناهگاه ها برای کمک به کسانی که خانه‌های خود را تخلیه کرده‌اند هستیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، یک عمارت به همراه یک باشگاه گلف بزرگ تحت عنوان "عمارت مارالاگو " در ایالت فلوریدا دارد بر همین اساس ساکنان فلوریدا از ترامپ خواسته‌اند تا در‌های "مارالاگو" را به روی پناهگاهجویان توفان ایرما باز کند.

سازمان ترامپ که اداره‌کننده دارایی‌ها و اموال ترامپ است هنوز به این درخواست پناهجویان پاسخی نداده است.

ویلای خصوصی دیگر ترامپ در منطقه ساحل "`پالم" در جزیره توفان زده "سنت مارتین" در حوزه کارائیب در اثر توفان "ایرما" بیش از ۹۵ درصد تخریب شده است. این ویلای لوکس ۱۱ اتاق خواب داشت.

توفان ایرما دومین فاجعه طبیعی در دوران ریاست جمهوری ترامپ است اولین فاجعه توفان هاروی و وقوع سیل در هیوستون بود که هزاران بی خانمان به همراه داشت.

انتهای پیام/

درخواست مردم فلوریدا از ترامپ برای ورود به عمارت مارالاگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار