مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان؛

واگذاری 1500واحدمسکن مهر به ارتش

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: هزاروپانصد واحد مسکونی مهر کهنوج در استان کرمان به ارتش واگذار می‌شود.

واگذاری 1500واحدمسکن مهر به ارتشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،بلوردی مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب استان کرمان در نشست مشترک با مدیر بانک مسکن استان کرمان گفت: هزار و ٦٦٥ واحد مسکن مهر در شهرستان کهنوج فاقد متقاضی هستند و با توجه به بررسی کارشناسی صورت‌گرفته قصد داریم این واحدها را به ارتش جمهوری اسلامی ایران واگذار کنیم تا به‌عنوان خانه سازمانی استفاده شوند.

وی افزود:پیش از این در شهریور ماه سال جاری فرماندار کهنوج از اخذ مجوز استقرار پادگان ارتش تیپ پیاده مکانیزه پنج‌هزارنفری در این شهرستان خبر داده و اضافه کرده بود این پادگان در ابتدای جاده کهنوج به قلعه‌گنج در زمینی به مساحت هزارو ٢٠٠ هکتار ساخته خواهد شد.

بلوردی همچنین گفت :به نظر می‌رسد واگذاری مسکن مهر کهنوج در کرمان به ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین قدم در واگذاری مسکن‌های مهر بدون متقاضی در کشور به کارکنان ارتش باشد .

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان تصریح کرد:در اردیبهشت ماه سال جاری احمدرضا پوردستان،جانشین سابق فرمانده کل ارتش از پیگیری فرماندهان ارتش برای توافق با وزارت راه‌وشهرسازی بر سر واگذاری مسکن‌های مهر بلاتکلیف به ارتش خبر داده بود.

وی افزود: مسکن مهر در شهرستان کهنوج متقاضی در حال حاضر ندارد .

انتهای پیام/ح

واگذاری 1500واحد مسکن مهر به ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار