جریمه 14 هزار دلاری وزیر ورزش فرانسه بخاطر تهمت به نادال

دادگاهی در فرانسه وزیر ورزش سابق این کشور را به دلیل ایراد تهمت به ستاره اسپانیایی تنیس جهان 14 هزار دلار جریمه کرد.

جریمه 14 هزار دلاری وزیر ورزش فرانسه بخاطر تهمت به نادال

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندادگاهی در فرانسه، روزلین باشلو، وزیر ورزش سابق این کشور را به دلیل ایراد اتهام دوپینگ به رافائل نادال،مرد شماره یک تنیس جهان، 14 هزار دلار جریمه کرد.


پس از این که باشلو سال گذشته در مصاحبه تلویزیونی ادعا کرد که نادال در سال 2012 از داروهای ممنوعه «زورافزا» استفاده کرده است، نادال عنوان کرد از وی شکایت خواهد کرد.

باشلو که از سال 2007 تا 2010 وزارت ورزش و بهداشت فرانسه را بر عهده داشت ادعا کرد،نادال  که به دلیل مصدومیت زانو شش ماه از سال 2012 را دور از میدان بود، به دروغ خود را به مصدومیت زده بود تا دوپینگ خود را مخفی کند.


این اظهارات باعث شد نادال از باشلو شکایت کند  و روز گذشته دادگاه رسیدگی به این پرونده، به نفع نادال حکم صادر کرد.


این تنیسور صاحب نام اسپانیایی که فصل خود را روز دوشنبه با شکست مقابل «دیوید گافین » در فینال تور ATP به پایان رساند،ارتکاب هرگونه تخلفی را رد کرد و گفت که این پول را به یک سازمان غیر دولتی فرانسه اهدا خواهد کرد.

قهرمان 16 گرند اسلم جهان در بیانیه ای گفت :"همانطور که می توانید در رسانه ها ببینید، امروز روز خوبی برای من، تیمم و طرفداران من است."

"عدالت فرانسوی پرونده را به نفع صداقت و سلامت من به عنوان یک بازیکن ورزشی حل و فصل کرده است. من می خواهم از همه کسانی که به من اعتماد داشتند تشکر کنم."


"وقتی تصمیم گرفتم به دادگاه بروم، تنها برای دفاع از شهرت خود به عنوان یک ورزشکار نبود،بلکه برای دفاع از ارزش هایی بود که همیشه در طول  دوران فعالیت حرفه ای خود رعایت کرده ام،"

انتهای پیام/


نادال پیروز دادگاه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار