رقابت های تنیس اپن آمریکا؛

نادال مقابل دل پوترو آرژانتینی پیروز شد

رافائل نادال توانست در مرحله نیمه نهایی با شکست خوان مارتین دل پوترو آرژانتینی به فینال چهارمین گرند اسلم سال صعود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه مسابقات تنیس اپن آمریکا بامداد شنبه دیدار های نیمه نهایی تنیس در بخش مردان برگزار شد که در مهمترین بازی رافائل نادال مرد شماره یک تنیس برابر خوان مارتین دل پوترو آرژانتینی قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد به فینال صعود کند.

نادال در گیم نخست با نتیجه 6بر 4 به مغلوب آرژانتینی خود شد. شرایط در ست دوم کاملا متفاوت بود. مرد شماره یک جهان با قدرت این ست را شروع کرد و توانست ۶ بر صفر حریف آرژانتینی اش را شکست دهد.  ست سوم نیز مانند ست دوم پیگیری شد، برتری نادال در این ست کاملا آشکار بود و او توانست در این ست با نتیجه ۶ بر سه پیروز شود.

در ست چهارم بالاخره دل پوترو یک ست را با پیروزی آغاز کرد. با این وجود نادال پنج گیم بعدی را به نام خود ثبت کرد. در ادامه دل پوترو پیروز شد و بازی را دو بر پنج کرد. نادال در نهایت به ششمین گیم خود دست یافت و توانست با شکست 3بر یک دل پورترو شانس 24 قهرمانی این رقابت ها به فینال راه یابد.

پیش از این بازی در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات کوین اندرسون از آفریقای جنوبی برابر پابلو کارنیو بوستا از اسپانیا قرار گرفت و در نهایت با شکست حریف خود جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آورد.

گفتنی است مسابقه فینال این رقابت ها بامداد دوشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام

صعود اندرسون به چهارمین گرند اسلم سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.