برگزاری نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی

نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی با نواب روئسای هئیت های ورزشی استان برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فهيمه سروری معاونت ورزش بانوان استان گفت : برنامه ریزی برای مسابقات ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ باید انجام شود، زمان را نباید از دست دهیم هرچند که تا کنون نیز عقب هستیم، باید عملکرد هئیت‌های مختلف ورزشی بررسی شود و میزان پیشرفت در این زمان کم برآورد شود.


وی افزود: در سال های گذشته ما موفق به کسب سهمیه در المپیک نشدیم و تنها نقطه افتخار ما هئیت جانبازان و معلولین بود که موفق به کسب سهمیه و افتخار در بخش بانوان شدند.
سروری ادامه داد : شورای منطقه ای ورزش بانوان کشور تشکیل شده و منطقه بندی انجام گرفته که ما در منطقه ۱ کشور در کنار استان گلستان، خراسان شمالی و جنوبی قرار گرفته‌ایم ؛ جلساتی نیزبرگزار شده است و زیر ساخت ها از منابع انسانی تا ساختاری مورد بررسی قرار گرفته اما متاسفانه مشترکات کمی داشتیم ولی از بابت داور و مربی سطح خوبی را داریم و باید کمک کنیم به استان های خراسان شمالی و جنوبی تا با اردو های مشترک سطح آنها را نیز ارتقا بدهیم .


معاونت ورزش بانوان استان گفت: چشم انداز ما باید مشخص شود و نه تنها برای ۲۰۲۰ که برای ۲۰۲۴ هم باید استعدادیابی و آمادگی ایجاد شود تا بتوانیم سهمیه کسب کنیم.
وی افزود : ما نیازمند به تلاش مضاعفی هستیم ، باید بررسی انجام شود که اگر مدال آوران ما رفتند آیا جایگزینان مناسبی وجود دارند یا نه وبا استعداد یابی مناسب و پشتکار میتوانیم موفق شویم.

در ادامه این جلسه نیز نواب روئسای بانوان هئیت های ورزشی گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند و به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.


انتهاي پيام// ه.ج

 


نشست تخصصی معاونت ورزش بانوان خراسان رضوی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار