بیمه بیش از ۶۴ هزار خانوار نیازمند مازندرانی

۶۴ هزارو ۹۳۴ خانوار نیازمند مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بیمه حوادث برخوردار شدند.

بیمه بیش از ۶۴ هزار خانوار نیازمند مازندرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بابیان اینکه این نهاد خدمات مختلفی برای توانمندسازی مددجویان ارائه می‌دهد، گفت: یکی از این خدمات، ارائه بیمه حوادث به مددجویان است که ۶۴ هزار و ۹۳۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مشمول بیمه حوادث شدند.

وی با بیان اینکه ۵۸ درصد از خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد مازندران که از بیمه حوادث بهره‌مند شدند در مناطق روستایی ساکن هستند، افزود: آتش‌سوزی، صاعقه، زلزله، سیل، نقص عضو، خسارت تگرگ، باران، برف، انفجار، طوفان و غرامت فوت ازجمله تعهدات بیمه‌ای به مددجویان است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران بابیان اینکه به ۲۱ خانوار تحت حمایت این نهاد در استان خساراتی مانند آتش‌سوزی، سیل، زلزله، نقص عضو و فوتی وارد شد، گفت: برای جبران این خسارات بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

اسکندری با بیان اینکه ۱۴ مورد از این خسارات در مناطق روستایی و ۷ مورد در مناطق شهری برای مددجویان در شش‌ماه نخست امسال به وجود آمد، گفت: ۱۳۳ میلیون تومان برای واحد‌های مسکونی، ۵۴ میلیون تومان برای اثاثیه منزل و در دیگر بخش‌ها به مددجویان خسارت‌دیده، غرامت پرداخت شد.

وی با بیان ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان افزود: هزار و ۲۶۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از آموزش‌های امداد و نجات در مقابل حوادث و بحران در شش‌ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

وی گفت: به محض دریافت گزارش مبنی بر خسارت وارده به خانواری از مددجویان و یا آسیب وارده به چندین خانوار در اثر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان مراتب سریعاً و به قید فوریت توسط مددکاران بررسی و خدمات انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ

بهره مندی ۶۴ هزار نیازمند مازندرانی از بیمه حوادث

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار