امیر تقی‌خانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام تیپ 65 نوهد برای کمک به ناجا جهت برقراری امنیت

سخنگوی ارتش گفت: نیروهای تیپ 65 نوهد ارتش برای برقراری امنیت و کمک به نیروی انتظامی به منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند.

اعزام تیپ 65 برای کمک به ناجا جهت برقراری امنیت/ زلزله هیچ تغییری در حضور نیروهای ارتش نداشتامیر سرتیپ شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره کمک‌های جدید ارتش به مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: شب گذشته دو فروند هواپیمای ترابری C130 نیروی هوایی از کیش و مهرآباد کمک‌های مردمی که توسط هلال‌احمر جمع‌آوری شده بود و همچنین کمک‌های نیروی هوایی را به مناطق زلزله‌زده منتقل کردند.

سخنگوی ارتش ادامه داد: صبح روز قبل نیز نیروهای تیپ 65 نوهد ارتش برای برقراری امنیت و کمک به نیروی انتظامی به منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند تا امنیتی بیش از قبل برقرار شود.

وی تصریح کرد: این اقدامات جدیدی بود که در کنار فعالیت‌های گذشته چون پخش اقلام مورد نیاز مردم و جمع‌آوری موادی که احتمال پخش بیماری را داشتند، توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

امیر تقی‌خانی ادامه داد: از صبح امروز نیز امیر دادرس جانشین فرمانده کل ارتش برای بازدید از روند امدادرسانی همه یگان‌ها به خصوص ارتش در منطقه زلزله‌زده  حضور دارند و علاوه بر این نیز فرماندهان نیروی زمینی، پدافند، دریایی و هوایی نیز از ابتدا در مناطق حضور داشتند.

سخنگوی ارتش درباره امنیت مرزهای غربی کشور در مناطق زلزله‌زده گفت: هیچ نگرانی از لحاظ امنیتی در مرزهای غربی وجود ندارد و مجموعه نیروهای مسلح به خصوص نیروهای زمینی، هوایی و پدافند ارتش با هوشیاری بالا مرزها را رصد می‌کنند.

امیر تقی‌خانی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ضریب امنیتی بسیار بالایی در مرزهای مناطق زلزله‌زده وجود دارد که همچنان نیز برقرار است و این زلزله نتوانسته تغییری در حضور نیروهای ارتش برای برقراری امنیت داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، جمهوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار