اصغرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تغییر فعالیت های معدنی کشور با مدیریت صحیح

مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت:تجمیع معادن، یک حرکت محوری است که می تواند سمت و سوی فعالیت های معدنی کشور را تغییر دهد.

قبل از تجمیع معادن باید مطالعات لازم صورت گیردعلی اصغرزاده مدیریت اکتشاف سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد:در دنیا، معادن به دو بخش معادن بزرگ و معادن کوچک تقسیم می شود که هر کدام از آنها، مزایا و معایب خود را دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت  ایمیدرو با معادن بزرگ کشور مرتبط است افزود: این شرکت در مقیاس کوچک فعالیتی نداشته و درصورت کشف معدن، در این وسعت با برگزاری مناقصه ادامه امور به شرکت خصوصی واگذار می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با تجمیع معادن کوچک کشور موافقید،تصریح کرد:این کار نیاز به تفکر بیشتری دارد و یک حرکت محوری است که می تواند سمت و سوی فعالیت های معدنی کشور را تغییر دهد.

اصغرزاده در پایان با تاکید بر این موضوع که در کشور بیشتر معادن به صورت کوچک و مجزا از هم اداره می شوند،گفت:امیدواریم قبل از آنکه اتفاقی در زمینه تجمیع معادن کشور بیافتد،مطالعه و بررسی های لازم  صورت گیرد.

انتهای پیام/

بررسی طرح تجمیع معادن در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار