تولیت آستان قدس رضوی؛

هیات‌های مذهبی هدایتگر سرمایه عظیم اجتماعی هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز این اجتماعات مهمترین پشتوانه امنیت ملی، انقلاب، نظام و فرهنگ علوی و رضوی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امروز در همایش خادمان فرهنگ رضوی  با تجلیل و قدر دانی از تلاش‌های مدیران هیات‌های مذهبی کشور در حفظ و گسترش فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی افزود: امروز ذائقه حق خواهی و حق طلبی در هیات‌های مذهبی ما بیش از پیش وجود دارد که ما باید در حفظ این ذائقه تلاش کنیم.

وی گفت: امروز دشمن قصد دارد با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها این دلدادگی به اهل بیت را با امور و جاذبه‌های دیگر جایگزین کند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه هیات‌های مذهبی ما امروز در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیشتاز هستند افزود: هیات‌های مذهبی چه در دوران انقلاب و چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس سربلند بودند و خوش درخشیدند که این نقش آفرینی همچنان ادامه دارد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت:: بی شک معرفی کردن هیات‌های شاخص در بین هزاران دلداده بعنوان خادمان فرهنگ رضوی کار بسیار سختی است چراکه همه این هیات‌ها دلداده علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستند.
 
در همایش بزرگ «خادمان فرهنگی رضوی» برای نخستین‏ بار حکم خادمان فرهنگی به چهار نفر از مبلغان و ذاکران هیئت‏های سراسر کشور اعطا شد.

انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش خادمان فرهنگ رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.