ایجاد ۶۲ هزار و ۸۰۰ ظرفیت اشتراک پذیری گاز در آبادان

رئیس اداره گاز شهرستان آبادان از ایجاد ۶۲ هزار و ۸۰۰ ظرفیت اشتراک پذیری گاز در آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرزاد فرجی رئیس اداره گاز شهرستان آبادان امروز در جلسه بررسی معضلات شهری و ارائه راهکارهای خدمات شایسته با بیان اینکه در فصل سرما فعالیت این اداره بیشتر و حساس تر می شود، گفت: از تعداد کل ظرفیت اشتراک پذیری ایجاد شده میزان استقبال مردم تنها ۲۸ هزار و ۸۹۰ انشعاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور تنها در شهرهای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان شهروندان امکان دریافت اشتراک گاز را به صورت اقساطی دارند، افزود: در شهرستان آبادان ۵۴ درصد ظرفیت خالی داریم که آماده واگذاری و تحویل به شهروندان است.

رئیس اداره گاز شهرستان آبادان با اعلام این خبر که کار گازرسانی در شهر چوئبده به طور ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده گفت: در شهر اروندکنار نیز با توجه به ظرفیت ایجاد شده تنها ۴۷ درصد از مردم برای دریافت اشتراک گاز مراجعه کرده اند و همچنان ظرفیت خالی اشتراک پذیری در این شهر وجود دارد.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در دست انجام بودن طرح توسعه و تکمیل شبکه گذاری گاز درنقاط پراکنده افزود: از ابتدای امسال تاکنون اتصال ۷۰ نقطه جدید به خطوط گازدار در نقاط مختلف شهری همچون ذوالفقار ۷ تا ۱۹ را داشتیم.

وی از ادارات حفار خواست تا پیش از انجام هرگونه حفاری هماهنگی لازم را با این اداره انجام دهند.

به گفته رئیس اداره گاز شهرستان آبادان در ماه های اخیر انجام برخی حفاری های بدون هماهنگی از سوی دستگاه های حفار، باعث آسیب رسانی به شبکه گاز شهری شده است.

فرجی در پایان از مشترکان پرمصرف گاز از جمله نیروگاه گازی، شهرک صنعتی، پخش فرآورده ها، پالایشگاه و شورای آرد و نان (نانوایی ها) خواست تا برای استفاده از سوخت جایگزین در شرایط اضطراری آماده باشند.

انتهای پیام/د

بیش از ۶۲ هزار ظرفیت اشتراک پذیری گاز در آبادان ایجاد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.