معاون هماهنگ انتظامی

کاهش تخلفات خدمات خودرویی با استفاده از تجهیزات روز

معاون هماهنگ انتظامی سیستان وبلوچستان گفت:با تزریق نیرو و تجهیزات به روز و همچنین استفاده از کارشناسان خبره در حوزه پلاک‌گذاری می‌توان از تخلفات خدمات خودرویی در استان جلوگیری کرد.

کاهش تخلفات خدمات خودرویی با استفاده از تجهیزات روزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ غلامرضا جعفری معاون هماهنگ انتظامی سیستان وبلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار داشت: در این استان شاهد تخلفات کمتری در حوزه پلاک گذاری و خدمات خودرویی هستیم و علت آن تعهد و اعتقاد کارکنان این حوزه می‌باشد.

جعفری  با اشاره به تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افزود: کارکنان مجموعه تعویض پلاک باید نوبت دهی در پیش روی ارباب رجوع انجام دهند تا خدای نکرده باعث نارضایتی شهروندان نشود و عدالت رعایت شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به علت موقعیت جغرافیایی خاص و نوع جرائم می‌طلبد که در ثبت مشخصات خودرو پلاک آن‌ها دقت لازم را داشته باشیم تا در مواقع ضروری و لازم و تخلفات احتمالی به اطلاعات صحیح دسترس داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان بیان داشت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا افرادی که می‌خواهند قانون را دور بزنند جلوی آن‌ها گرفته شود و زمینه سوء استفاده آن‌ها از شهروندان ریشه‌کن شود تا نگاه خوب نسبت به مجموعه نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند.

سرهنگ غلامرضا جعفری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پلیس راهور باید با استفاده از سایر ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط با حوزه نظم و انضباط ترافیکی مشکلات سر راه این حوزه کاری را برطرف کند تا بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهیم.

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد: تا بتوانیم با تزریق نیرو و تجهیزات به روز و استفاده از کارشناسان خبره در حوزه پلاک‌گذاری بتوانیم خدمات انتظامی مضاعف را ارائه و از تخلفات این حوزه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار