بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای خراسان شمالی

رئیس بسیج سازندگی خراسان شمالی گفت : 150 پروژه محرومیت زدایی در سطح مناطق روستایی خراسان شمالی امسال در هفته بسیج بهره برداری می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ دانیال نقویان رئیس بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با گرامی داشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت : از سال گذشته اجرای 150 پروژه محرومیت زدایی در سطح روستاهای کم برخوردار و زلزله زده استان عملیاتی شده که برای ساخت و بهره برداری از آنان 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی پروژه های مذکور را عام المنفعه خواند و افزود : این پروژه ها شامل ساخت خانه ، ساخت اماکن بهداشتی و ساخت واحدهای دام و طیور برای محرومان مناطق زلزله زده هستند.

نقویان اظهار کرد : در این روستاها شبکه آبرسانی ، ساخت مسجد و حسینیه نیز اجرایی شدند.

وی با اشاره به این که پروژه ها با همت مردم گروه های جهادی بومی و غیر بومی و منابع قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی شده است ، گفت: در هفته بسیج امسال 50 پروژه اقتصاد مقاومتی شامل راه اندازی کارگاه های مشاغل خرد خانگی در سطح روستاهای استان اجرا می شود .

وی تصریح کرد : این کارگاه ها در زمینه های بسته بندی مواد غذایی و صنایع تبدیلی فعال شده اند و 10 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات سازمان بسیج با عاملیت بانک مهر اقتصاد برای راه اندازی این 50 کارگاه اعطا شده است.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات بسیج سازندگی به مناطق روستایی خراسان شمالی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.