برق به روستاهای احمدفداله دزفول رسید

مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان از برق رسانی به 5 روستای محروم در منطقه کوهستانی و سخت گذر احمد فداله دزفول خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طرح برق رسانی به 5 روستای محروم مناطق کوهستانی و سخت گذر احمدفداله و دره کاید در بخش شهیون دزفول با حضور استاندار خوزستان، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نیز جمعی از مدیران کل این استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رضا غضنفری، مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان بیان کرد: روند برق رسانی به روستاهای محروم مناطق کوهستانی و سخت گذر احمدفداله و دره کاید با تلاش جهادی شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در ادامه نهضت برق رسانی به مناطق محروم طرح برق رسانی به روستاهای مازه پاریاب علیا و سفلی، مازه سروه، کول کندی و برد شمشیر علیا با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال در جریان سفر استاندار خوزستان به این منطقه محروم افتتاح گردید.

غضنفری جمعیت بهره مند از شبکه برق ساکن این روستاها را 60 خانوار عنوان و تصریح کرد: در سال های گذشته بالغ بر 67 روستا و دهستان در ارتفاعات کوهستانی و سخت گذر شهرستان دزفول با حدود 300 خانوار جمعیت از شبکه برق بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان در ادامه افزود: این شرکت از سال 1388 تاکنون در 2 بخش شهیون و سردشت دزفول با اجرای طرح های جهادی گام های موثری در زمینه برق رسانی به روستاها و دهستان های فاقد برق در این 2 بخش برداشته است.

این مقام مسئول یکی از مشکلات و موانع روند برق رسانی به روستاهای سخت گذر این 2 بخش کوهستانی شهرستان را نبود جاده عنوان کرد و اذعان داشت: بخشی از اعتبار این شرکت برای برق رسانی به روستاهای محروم در زمینه احداث جاده دسترسی و مسیر شکافی هزینه شده است.

رضا غضنفری اظهار کرد: برای اجرای طرح های برق رسانی به روستاهای مناطق سخت گذر دزفول بالغ بر 45 میلیارد ریال برای اصلاح جاده و مسیر شکافی هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاهای محروم دزفول از نعمت برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.