مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز

خدا مدیران عامل قبلی را که این بلا را سر تراکتور آوردند، نبخشد

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: خداوند مدیرعاملان قبلی را نبخشد که این بلا را سر تیم تراکتورسازی آوردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد حاتمی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در پایان این دیدار اظهار داشت: به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم، مبارکشان باشد. تراکتورسازی در وضعیت بدی قرار دارد، همه هواداران هم می‌دانند و ما هم می‌دانیم، ما بازیکن ذخیره نداریم که تعویض کنیم و می‌بینیم آن‌طور که باید شاداب بازی کنیم بازی نمی‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: امیدوارم نیم فصل سریع‌تر برسد تا ما بتوانیم بازیکن جذب کنیم و هواداران را شاد کنیم. شرمنده هواداران هستیم، هواداران هم مطمئنا شرایط بحرانی تراکتورسازی را درک می‌کنند، خدا ببخشد مدیرعامل قبلی را که این بلا را سر تیم تراکتورسازی آ‌ورد.

بازیکن تیم تراکتورسازی در واکنش به این سوال که پس شما می‌گویید عدم نتیجه‌گیری تیم برعهده مدیرعاملان قبلی است گفت: بله مطمئنا کسی را که آوردند و مدیرعامل این تیم گذاشتند اصلا مدیر نبود. آن‌ها به هیچ عنوان نه درس مدیریت خوانده بودند و نه جایی مدیریت کرده بودند. آمدند تراکتورسازی را با این همه هوادار سپردند به مدیرانی که مدیر نیستند. آجورلو هم تنهایی کار می‌کند اما هنوز ترکش‌های آن موقع را می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما سابقه حضور در تیم سپاهان را دارید و این تیم را چطور می‌بینید، گفت: سپاهانی‌ها خوب و جوان هستند امیدوارم قدر این سپاهان را بدانند. سپاهان تیم بزرگی است ما چندین سال با این تیم قهرمان شدیم، واقعا سپاهان حرف‌‌های زیادی برای گفتن در لیگ دارد. این جوانان امیدوارم قدر جایگاهی را که دارند بدانند و برای نگه داشتن اسم سپاهان تلاش کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد خالی بودن ورزشگاه نقش جهان چیست، گفت: مطمئنا در کوچه خودتان هم که بازی کنید اگر تماشاچی نباشد لذتی ندارد این که دیگر نقش جهان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار