بازی «دزد و پلیس» در آی‌فیلم

سریال تلویزیونی طنز «دزد و پلیس» به‌ کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

بازی «دزد و پلیس» در آی‌فیلمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دزد و پلیس» یکی از مجموعه‌های طنز-اجتماعی ایرانی است که نخستین‌بار از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

«دزد و پلیس» درمهر سال ۱۳۹۱ پخش شد و تهیه‌کنندگی این سریال را محسن چگینی و نویسندگی آن را مهراب قاسم‌خانی عهده‌دار بوده‌اند.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، کمند امیرسلیمانی، شقایق دهقان، مهران رجبی، حمید لولایی، مجید مشیری، عزت‌الله مهرآوران، مرجانه گلچین، بیژن بنفشه‌خواه، امید روحانی، بیوک میرزایی، مهوش وقاری، بهناز سلیمانی، رضا کریمی، اصغر حیدری، بیژن رحمانی، خشایار راد و رضا کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان «دزد و پلیس» از این قرار است: ناصر كاظمى، خلافكارى معروف و سابقه‌دار است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سرش، حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند؛ اما کم‌کم دوست او داوود به او توضیح می‌دهد که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر که رئیس آن «مهندس» فردی بسیار بی‌رحم است، کار می‌کردند… .

«دزد و پلیس» از جمعه ۳ آذر ساعت ۲۰:۰۰ از کانال فارسی آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهدبود.

 

انتهای پیام/

 

بهنام تشکر و هومن برق نورد به آی فیلم می آیند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.