تسلیت شهادت علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی، شهادت مدافع حرم شهید علیرضا جیلان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پیامی، شهادت علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه «و الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ» است که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر، در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود.

شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیرو‌های اهریمنی داعش در خارج از مرز‌های ایران اسلامی به مقابله می‌پردازند.

مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند، در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان، درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پایان این پیام، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این شهید مدافع حرم، به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شهیدپرور بروجن، به ویژه خانواده معظم و ارجمند این شهید سرافراز، از درگاه خداوند متعال برای روح پاکش علو درجات و محشور شدن با مولایش سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

گفتنی است: علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم، متولد سال ۱۳۶۱ اهل شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/ن

پیام تسلیت در پی شهادت رزمنده مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام و درود بر روح علیرضای شهید
من همین الان خبر شهادت این بزرگوار رو شنیدم و هنوز هم باور نکردم. همین یک ماه پیش تلفنی باهاش صحبت کردم.
«يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعي‏ إِلى‏ رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلي‏ في‏ عِبادي وَ ادْخُلي‏ جَنَّتي‏»
واحسرتا که چه کسانی می روند و ما هنوز در خوابیم ...
Iran (Islamic Republic of)
حمیدحکمی شلمزاری
۲۳:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
سلام برشهیدمدافع حرم چهارمحالی
مرحبابه غیرت شما
خداقبول کندازشما
دست ماراهم بگیرید