همایش تجلیل از دست اندرکاران نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در اردبیل

همایش تجلیل از دست اندرکاران نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان با حضور فرماندهان نظامی سپاه و ارتش و بسیجیان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این همایش با اشاره به جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان و برگزاری نمایشگاه های همچون نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان ادای دینی بود که توسط  دست اندرکاران این نمایشگاه با زحمت شبانه روزی و اخلاص انجام شد.

وی گفت: در نمایشگاه رزمی فرهنگی رمضان از هرطیفی ازجمله بسیجی، هنرمند، دانش آموز و دانشجو شرکت کرده بودند که اجر و پاداش این ها را نمی توان با مادیات جبران کرد بلکه این عزیزان با خداوند معامله کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و تبریک هفته بسیج به بسیجیان همیشه در صحنه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در حساس ترین شرایط با درایت امام راحل بسیج به عنوان رکن حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف به عنوان ضرورت پیروزی و بقای جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که امروز راز و رمز تشکیل این نهاد انقلابی بر همگان روشن شده است.

سردار بابازاده به نقش تاثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های توسعه و پیشرفت این کشور اشاره کرد و گفت: بسیج در همه صحنه‌ها از عمران و سازندگی گرفته تا تحقق اقتصاد مقاومتی و عرصه تامین نظم و امنیت و آرامش در جامعه و ترویج آموزه‌های دینی و اعتقادی ورود موثری داشته به طوری که امروز به یک نهاد قابل اعتماد در دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه به خاطر همین ویژگی‌ها سپاه و بسیج بیشترین هجمه و تهدید را از سوی استکبار جهانی شاهد بوده‌اند، خاطرنشان کرد: توطئه متعدد دشمنان نشان می دهد که نهاد انقلابی بسیج در مسیر تحقق آرمان‌های نظام و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری به شایستگی عمل کرده و راه را به خوبی پیموده است.

بابازاده قانع با گرامی داشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیج امروز در قالب ۲۲ قشر و ۱۱ ناحیه در استان اردبیل به فعالیت خود ادامه می دهد و با ورود به عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... توانسته است ارمغان امنیت پایداری را برای مردم به وجود آورد.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار