مسئول بسیج دانشجویی همدان:

سازماندهی اردوهای جهادی دانشجویی درهمدان

مسئول بسیج دانشجویی همدان از سازماندهی اردوهای جهادی دانشجویی همدان در 90 روستا خبر داد.

سازماندهی اردوهای جهادی دانشجویی درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طیب فریادرس مسئول بسیج دانشجویی همدان در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های ساخته شده ویژه مددجویان اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی استان همدان امسال اردوهای جهادی دانشجویی را در قالب 22 کاروان در 90 روستا سازماندهی کرده است.

وی گفت: در بحث عمرانی اردوهای جهادی از ابتدای سال، بیش از 18 پروژه مسکن محرومین با کمک دانشگاه‌های استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.

مسئول بسیج دانشجویی همدان افزود: امسال همچنین یک جاده برای امامزاده‌ای در شهرستان اسدآباد و رنگ آمیزی چند مدرسه در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

فریاد رس افزود: برنامه‌های بهداشتی بسیج دانشجویی استان در بخش بهداشتی گروه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در چند دانشگاه مستقر شد که به مدت یک هفته اقدامات بهداشتی درمانی را در اختیار مردم قرار داد.

وی گفت: درکنارپروژه‌های آموزشی که به مباحث سبک زندگی اسلامی بحث اشتغال خانواده و همچنین آموزش‌های مختلف در بحث احکام، نماز، قرآن و سبک زندگی خانوادگی مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار داشت:در بخش فرهنگی نیز در تمام این روستاها کارهای فرهنگی و آموزشی در کنار پروژه‌های عمرانی و بهداشتی اجرا شده است.

فریاد رس ادامه داد: خانه مددجو با 60متر مربع زیربنا و 25میلیون تومان اعتبار در قالب اردوهای جهادی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر دمق ساخته شده است.

وی تا کید کرد:امروز همچنین 4چشمه حمام و سرویس بهداشتی با 4میلیون تومان اعتبار برای خانوادهای نیازمند در روستاهای شهرستان رزن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اردوهای جهاد دانشگاهی در همدان سازماندهی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.