در نشست استاندار چهارمحال و بختیاری با معاون رئیس جمهور، مسائل مربوط به طرح‌های مختلف در این استان بررسی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مسائل مربوط به طرح‌های مختلف در این استان بررسی و پیگیری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: با توجه به وضعیت بیکاری در چهارمحال و بختیاری، اجرای طرح‌های اشتغالزا در این استان ضروری است.

اقبال عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در مرداد ماه ۹۳ افزود: در این سفر مقرر شده تا این استان به عنوان قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری، تسریع در برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مهم با هدف تبدیل این استان به قطب گردشگری کشور، میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی و افزایش درآمد‌های اقتصادی ضروری است.

عباسی، اجرای مصوبات حوزه ورزش و جوانان در سفر رئیس جمهوری به بام ایران را از دیگر خواسته‌های مهم مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

وی ادامه داد: اجرا، تکمیل و بهره برداری از راه آهن اصفهان به شهرکرد و اهواز به عنوان یکی از طرح‌های ملی هم نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری است.

حفاظت و مدیریت منابع آب و خاک چهارمحال و بختیاری، طرح جایگزینی بیمارستان هاجر (س) شهرکرد، تصفیه فاضلاب شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، احداث آزاد راه لردگان به دهدز و ارائه خدمت به مناطق کمتر توسعه یافته از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ز

 بررسی و پیگیری مسائل مربوط به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار