سرهنگ خزائی در همایش پیروان ولایت:

پیروزی بر داعش، نتیجه اعتقاد به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش، ثمره اعتقاد به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه است.

پیروزی بر داعش، نتیجه اعتقاد به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان «پیروان ولایت» بعدازظهر امروز(چهارشنبه) در مجموعه فرهنگی سيدالشهداء و با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان بنیاد شهید برگزار شد.

سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش پیروان ولایت اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش، ثمره اعتقاد به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: استکباری که در منطقه این همه هیاهو و خدم و حشم دارد، در مقابل رزمندگان اسلام خوار و ذلیل شد و این پیروزی را مدیون اعتقاد رزمندگان اسلام به اهل بیت(ع) هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ معاصر ما، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در کشور سوریه بر نیروهای داعش است.

سرهنگ خزائی تاکید کرد: حرکت مستشاری و راهبردی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای دلیر سپاه قدس و در رأس آن فرماندهی سردار قاسم سلیمانی، موجب شکست داعش در منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، داعش شجره خبیثه ای است که خواب های بسیاری برای این سرزمین و برای مسلمانان دیده بود و با شجاعت رزمندگان اسلام خواب هایش تعبیر نشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: نباید به پیروزی فعلی بسنده کرد، بلکه باید با قدرت هر چه تمام‌تر برای نابودی کامل دشمنان نظام اسلامی تلاش کنیم.

سرهنگ خزائی یادآور شد: شخصیت‌های مهم سیاسی در سراسر دنیا پیروزی های ایران اسلامی را داشتن رهبری آگاه و دانا قلمداد می کنند و از ایشان به عنوان یکی از شجاع‌ترین افراد در دنیا یاد می کنند.

وی اظهار کرد: پوتین رئیس جمهور کشور روسیه از رهبری ایران با چند ویژگی یاد می‌کند و می‌گوید رهبر ایران فردی صادق، راستگو، است و هر چه می گوید محقق می شود و همچنین رهبری را فردی شجاع، نترس و زیرک ترین فرد عالم معرفی می کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: راه نجات و ترفیع مسلمانان به قله های بالاتر موفقیت، تبعیت از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
درود بر رزمندگان اسلام
آخرین اخبار