رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق:

درخشش بافقی ها در مسابقات استانی قران کریم

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت:۵نفر از خواهران و برادارن بافقی در دوازدهمین دوره مسابقات قرانی ویژه جامعه کار،تلاش و تعاون در استان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اصغر دشت آبادی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق با بیان اینکه ۵ نفر از حافظان و علاقمندان بافقی در این دوره به مقام های مختلف دست یافتند گفت: این مسابقه با حضور بیش از ۱۵۰نفر از خواهران و برداران در رشته های قرائت،ترتیل،مفاهیم و حفظ جز ۲۰،۱۰و کل برگزار شد.

دشت آبادی با بیان اینکه ۲۴نفر از علاقمندان این رشته های قرانی از شهرستان بافق به این مسابقه اعزام شدند تصریح کرد:رتبه نخست این مسابقه در حفظ ده جزء قران کریم به محسن رمضانی رسید ومهدی رستگار دررشته قرائت تحقیق به رتبه دوم دست یافت و محمد جواد رایگان نیز دررشته قرائت ترتیل رتبه سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی افزود:زینت فتوحی در رشته حفظ بیست جزء رتبه دوم و زهرا عبداللهی دررشته قرائت تحقیق رتبه دوم استان یزد را کسب کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از راه یافتن محسن رمضانی به مرحله کشوری قرانی خبر داد و بیان کرد:مسابقات کشوری در اواخر آذرماه در کرج برگزار می شود.

دشت آبادی هدف از برگزاری این مسابقات را تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستوران قرآن کریم در جامعه اسلامی، زمینه‌ سازی انس و الفت با قرآن کریم و گسترش مفاهیم عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

موفقیت خواهران و برداران بافقی درمسابقات قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار