یزد؛

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی با حضور 300 نفراز فرزندان کارکنان صنعت آب و برق در چهار رشته قرآنی در استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در سخنانی هدف از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان را تقویت ایمان و معرفت دینی، پرورش روحیه تحقیق ، تعقل و تفکر در قرآن و سیره اهل بیت( ع)و نماز دانست.

و یگفت : ایجاد رقابت سالم در فعالیتهای قرآنی،شناسایی و پرورش استعداد های قرآنی و فضا سازی قرآنی در سطح شرکت ها و خانواده از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرآنی است.

صحتی بااشاره به اینکه  قرآن بهترین مرجع و راهنمای  سعادت بشری است افزود : بهتر ین زمان برای انس و آشنایی با قرآن ، دوران کودکی است زیرا سنگ بنای شخصیت آدمی در این دوران شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه چهادمین دوره مسابقات قرآنی با مشارکت نونهالان و در دو مقطع دوره ابتدایی پنجم و ششم، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه و پیش دانشگاهی برگزار شده است ، افزود: متسابقین در چهار رشته قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و احکام با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

صحتی  با بیان اینکه 300 نفر از فرزندان همکار در این رقابت معنوی حضور داشته اند ، ابراز امیدواری کرد: این مسابقات بستری را برای تبلور بخشیدن به اندیشه های نورانی قرآنی در بین فرزندان کارکنان صنعت آب و برق فراهم کرده و اقدامی در جهت توسعه فرهنگ قرآنی باشد.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق در چهار رشته قرآنی با حضور جمع کثیری از خانواده ها و فرزندان آنان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

مسابقات قرآنی بستری برای تبلور بخشیدن به اندیشه های نورانی قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار