محور‌های مواصلاتی؛

برقراری تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با وجود بارندگی مداوم در ۲۴ ساعت گذشته تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان برقرار و روان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب جمشیدی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: خوشبختانه با آغاز بارندگی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچگونه انسدادی در محور‌های اصلی و شریانی استان نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: روز گذشته یک‌مورد تصادف زنجیره‌ای در محور آزادراه خرم‌آباد  پل زال رخ داد، که این حادثه نیز با هماهنگی نیرو‌های راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در کمترین زمان ممکن با انتقال اجساد، مصدومان و خودرو‌ها مدیریت و تردد در آزادراه برقرار شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: در محور روستایی بخش شاهیوند شهرستان دوره چگنی یک‌مورد انسداد راه به دلیل ریزش کوه اتفاق افتاد که در کوتاهترین زمان ممکن با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی گردید.

جمشیدی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز طرح راهداری زمستانی به صورت رسمی آغاز نشده است، افزود: با شروع بارندگی تمام گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

این مسئول افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی و لغزنده بودن محور‌ها به مردم توصیه می‌شود ضمن اجتناب از سفر‌های غیرضروری، وسایل ایمنی نظیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با رعایت قانون سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/م

تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی لرستان برقرار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.