معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برای سفرهای تابستانی

جمشیدی از آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برای سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب جمشیدی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، افزود: با توجه به اینکه در پایان ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور سفرهای تابستانی در محورهای مواصلاتی لرستان آغاز می گردد برای تسهیل در عبور و مرور هموطنان عزیز و تامین امنیت سفر، کارهای زیادی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در حال حاضر لکه گیری و اجرای روکش آسفالت در ۶ نقطه پرتردد در سطح راه های اصلی استان در حال انجام است.

جمشیدی افزود: شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی و گاردریل ها، پاکسازی حریم راهها، برداشت نخاله و خاکهای مازاد در محل جداکننده وسط راه، تعمیرات گاردریل های صدمه دیده و ریزش برداری در کنار راه ها از دیگر اقدامات برای تامین امنیت و تسهیل در سفرهای تابستانی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اصلاح شیب های شیروانی به طول ۵۰ کیلومتر در سطح راههای استان خبر داد و گفت: همچنین بیش از یکصد کیلومتر شانه سازی با مصالح متناسب در طول راههای اصلی استان در دست اجراست.

وی تعمیر چراغ های چشمک زن به تعداد ۴۰عدد، به روزرسانی ۱۳۰ کیلومتر روشنایی راه به صورت روزانه، آشکارسازی ۴۲ نقطه پرتصادف با نصب تابلوهای فسفری و چشم گربه ای در سطح جاده ها را به عنوان بخش دیگری از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برای آمادگی سفرهای تابستانی برشمرد.

جمشیدی گفت: علاوه بر این، عملیات اصلاح خط کشی راهها و تنقیه ۵۰ دهنه پل نیز رو به پایان است.
وی در ادامه گفت: به یاری خداوند و با رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های ذیربط، کمترین سوانح جاده ای را در تابستان ۹۶ شاهد باشیم.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.