لرستان؛

تکمیل کتابخانه شهرستان پلدختر نیازمند ۹ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدخترگفت: برای ساخت کتابخانه شماره دو شهر پلدختر تا کنون بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده که جهت تکمیل نیازمند مبلغ ۹ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: عملیات اجرایی کتابخانه شماره دو پلدختر دهه فجر سال ۸۷ در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ و زیر بنای ۸۰۰ مترمربع آغاز شد.
 
وی افزود: این طرح پس از نزدیک به ۱۰ سال تا کنون به دلیل کمبود اعتبار پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد و همچنان نیمه کاره مانده است.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر افزود: برای ساخت کتابخانه شماره دو شهر پلدختر تا کنون بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده که جهت تکمیل نیازمند مبلغ ۹ میلیارد ریال اعتباراست.
 
وی گفت: انتظار می‌رود بخشی از این اعتبار در سفر معاون وزیرارشاد به پلدختر و بازدید از این طرح تأمین شود تا به سرانجام برسد.
 
محمودی افزود: معاون وزیر ارشاد همچنین از مرکز فرهنگی و هنری پلدختر به عنوان محل برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و هنری جهت تأیید مکان و تجهیز آن بازدید کرد که در این راستا قول مساعد تأمین اعتبار داده است.
 
وی گفت: معاون وزیر ارشاد در جهت حمایت و تقویت مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان پلدختر و ارتقا شاخص‌های فرهنگی این شهرستان قول مساعد داد.
 
رئیس اداره ارشاد پلدختر گفت: معاون وزیر ارشاد همچنین برای راه‌اندازی نمایندگی اداره ارشاد در بخش معمولان و تأمین برخی نیازهای اداره ارشاد پلدختر از جمله تأمین خودرو قول پیگیری داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.