به مناسبت هفته بسیج؛

همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی استان بوشهر برگزار شد

همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: بسیج پاسدار همه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و نباید این ارزش الهی در قالب یک سازمان و یا در زمان خاصی گنجانده شود بلکه باید در ایام سال به صورت ویژه‌ای به آن پرداخته شود.

خرمدل با تاکید بر اینکه پیروی از دین مبین اسلام در عرصه‌های مختلف باید الگوی جامعه ورزشی باشد، ادامه داد: منش پهلوانی و روحیه بسیجی می‌تواند ورزشکاران ایران اسلامی را به بالاترین جایگاه‌های جهانی برساند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود ورزشکاران بسیجی ایران اسلامی خود را با توانمندی بالا در سطح بالای ورزش قرار داده تا بتوانند پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های بین‌الملل به اهتزاز درآورند، بیان کرد: حضور فعال بسیج در کنار ورزشکاران می‌تواند فتنه‌های دشمنان را بکاهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: حضور فعال بسیج ورزشکاران در جامعه ورزشکاران می‌تواند هجمه‌های فرهنگی بر علیه جامعه جوان خنثی کرده بلکه موجب شکوفایی و سرزندگی جوانان این مرز و بوم شود.

خرمدل با تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان تربیت بدنی سپاه استان بوشهر، افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و همکاری جامعه ورزشی و بسیج موجبات رشد و توسعه هر دو نهاد را فراهم آورد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم از نواحی مقاومت دشتستان، دشتی، بوشهر الف، بوشهر ب، گناوه، دیر، تنگستان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر ۵ داور از هیئت‌های ورزشی رزمی‌کاران برگزار می‌شود.

سرهنگ عبدالرضا ملاکی خاطرنشان کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات به مرحله کشوری که نهم دی‌ماه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

در این مسابقات نواحی مقاومت دشتستان، بوشهر ب و بوشهر الف به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/پ

همایش اقتدار رزمی کاران بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.