جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

برنامه‌های ورزشی بسیجیان استان بوشهر در رشته‌های مختلف افزایش می‌یابد

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر حضور فعال بسیج ورزشکاران را سبب خنثی شدن هجمه‌های فرهنگی دانست و گفت: با توجه به علاقه‌مندی جوانان و نوجوانان، برنامه‌های ورزشی بسیجیان استان بوشهر در رشته‌های مختلف افزایش می‌یابد.

برنامه‌های ورزشی بسیجیان استان بوشهر در رشته‌های مختلف افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل ظهر امروز در همایش اقتدار رزمی‌کاران بسیجی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر توجه به صیانت و حفاظت از ارزش‌های انقلاب و اسلام اظهار داشت: بسیج، پاسدار همه دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و نباید این ارزش الهی در قالب یک سازمان و یا در زمان خاصی گنجانده شود بلکه باید در ایام سال بصورت ویژه‌ای به آن پرداخته شود.پیروی از دین مبین اسلام در عرصه‌های مختلف باید الگوی جامعه ورزشی باشد. منش پهلوانی و روحیه بسیجی می‌تواند ورزشکاران ایران اسلامی را به بالاترین جایگاه‌های جهانی برساند.

وی، با اشاره به اینکه انتظار می‌رود ورزشکاران بسیجی ایران اسلامی خود را با توانمندی بالا در سطح بالای ورزش قرار داده تا بتوانند پرچم کشور عزیزمان را در عرصه‌های بین‌الملل به اهتزاز درآورند، بیان کرد: حضور فعال بسیج در کنار ورزشکاران می‌تواند فتنه‌های دشمنان را بکاهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با تاکید بر نقش مهم ورزش در خنثی سازی هجمه‌های دشمنان تصریح کرد: حضور فعال بسیج ورزشکاران در جامعه ورزشکاران می‌تواند هجمه‌های فرهنگی علیه جامعه جوان خنثی کند و سبب شکوفایی و سرزندگی جوانان این مرز و بوم شود.

خرمدل با تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان تربیت بدنی سپاه استان بوشهر، افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و همکاری جامعه ورزشی و بسیج موجبات رشد و توسعه هر دو نهاد را فراهم آورد.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام صادق (ع) بوشهر نیز به برنامه‌های این مرکز پرداخت و گفت: مسابقات رزمی‌کاران بسیجیان استان بوشهر با حضور ۸ تیم از نواحی مقاومت دشتستان، دشتی، بوشهر الف، بوشهر ب، گناوه، دیر، تنگستان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بوشهر ۵ داور از هیئت‌های ورزشی رزمی‌کاران برگزار می‌شود. نفرات اول تا سوم این مسابقات به مرحله کشوری که نهم دی‌ماه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند. در این مسابقات نواحی مقاومت دشتستان، بوشهر ب. و بوشهر الف. به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام /پ

برنامه‌های ورزشی بسیجیان استان بوشهر در رشته‌های مختلف افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.