سقوط داعش نشانه ادعاهای پوچ آن ها است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: سقوط داعش نشان دهنده ادعا‌های پوچ و بی اساس آنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: سقوط داعش نشان دهنده ادعا‌های پوچ و بی اساس آنان است.

آیت الله نعیم آبادب گفت: داعشیان با تسخیر شهر رقه سوریه سعی در جهانی کردن حاکمیت خود در جهان اسلام داشتند، اما در برابر نیرو‌های مقتدر مردمی شکست خوردند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: حمایت و تکریم بسیج یک تکلیف الهی بوده که بر همه آحاد مردم واجب است.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: بسیجیان که برگرفته از نیرو‌های مردمی و مخلص این مرز و بوم اند در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که تا آخرین قطره خون برای پایداری نظام مقدس اسلامی آماده اند.
آیت الله نعیم آبادی به پیام تاریخی امام خمینی (ره) درباره تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: هنوز یکسال از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود که ایشان دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌ها از مردم خواست که به وقف و موقوفات توجه‌ی ویژه‌ای داشته باشند و افزود: مسجد ناصری بندرعباس نمونه بارزی از موقوفات است که خیر دنیا و آخرت را برای واقف آن به دنبال دارد.
آیت الله نعیم آبادی با گرامیداشت هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش در همه عرصه‌های مقاومت و ایثار خوش درخشیدند و همیشه افتخار آفرین بودند.
وی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را نگهبانان و حافظان مرز‌های آبی کشور بویژه خطه خلیج همیشه فارس نامید.
امام جمعه بندرعباس همه مسئولان و مردم را به رعایت قانون دعوت کرد و افزود: با رعایت قانون مشکلات جامعه حل می‌شود.
وی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری علیه السلام گفت: مومنان باید با رعایت مسائل دینی و عقیدتی در صدد خشنودی حضرت مهدی (عج) باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.