به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

همایش پیاده‌روی خانوادگی در عسلویه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان عسلویه از میدان شهرداری نخل تقی تا سینمای رو باز در پارک ولایت برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در عسلویه برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش پیاده‌روی خانوادگی در  شهرستان عسلویه از  میدان شهرداری نخل تقی تا سینمای رو باز در پارک ولایت  برگزار شد. 

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا(ع) شهرستان عسلویه  اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

وی با اعلام این که شرکت‌کنندگان در این همایش مسیر میدان شهرداری نخل تقی تا سینمای رو باز در پارک ولایت را پیاده‌روی کردند، افزود: بیش از هزار و 700 نفر از شهروندان عسلویه در این برنامه ورزشی شرکت کردند.

مهدی‌ حسن‌زاده عنوان کرد: ارتقا سطح نشاط اجتماعی جامعه و ترویج روحیه نشاط و پویایی در بین سایر اقشار جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف ورزش‌های همگانی است که این راستا هیات ورزش‌های همگانی بسیج شهرستان عسلویه در طول سال اقدام به اجرای برنامه‌های ورزشی می‌کند که آحاد جامعه و سایر اقشار به ویژه بانوان توانایی شرکت در این برنامه‌ها را داشته باشند.

فرمانده سپاه عسلویه گفت: فرهنگ‌سازی جهت روی آوردن افراد جامعه به ورزش‌های همگانی وکمک به سلامت جامعه به وسیله انس با ورزش از جمله مهم‌ترین رویکردهای این سپاه در سطح جامعه است.

وی تاکید کرد: ترویج و گسترش ورزش های همگانی در بین عامه مردم به خصوص مادران خانه‌دار که با کمبود تحرک مواجه هستند تاثیر بسیار زیادی در ارتقا سطح سلامت و تندرستی جامعه دارد.

انتهای پیام/پ

همایش پیاده روی خانوادگی در عسلویه به مناسبت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.