شیخ ویسی: سپاهان شیری زخمی است که مقابل آن بازی حساسی داریم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: سپاهان شیری زخمی است و به طور قطع بازی سختی در اصفهان داریم.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی استقلال خوزستان مقابل پیکان تهران اظهار داشت: خدا را شکر پیروزی خوبی را کسب کردیم و برد مهمی به دست آوردیم. در چهار بازی آخر 2 برد مقابل تیم های مشکی پوشان دیار خراسان و پیکان تهران کسب کردیم و می‌توانستیم مقابل گسترش فولاد هم به برد دست یابیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. پیکان هم تیم خوب و باشخصیتی بود و خوشحالیم که توانستیم این تیم را پس از 9 هفته در لیگ برتر شکست دهیم.

او افزود: بازی خوبی بود و پس از اینکه موفق شدیم گل برتری را به ثمر برسانیم، می توانستیم اختلاف را بیشتر کنبم اما دقت نکردیم و بازی یک بر صفر به اتمام رسید و از این بابت خوشحال هستیم.

شیخ ویسی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان شیری زخمی است و به طور قطع بازی سختی در اصفهان داریم. دیدارهای این تیم در لیگ برتر را تماشا کردیم و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی زیبا، نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی این باشگاه هم گفت: در هفته‌های گذشته شرایط بدی داشتیم اما با آمدن مالک جدید امیدوارم وضعیت باشگاه بهتر شود. پس از اتفاقات چندروز گذشته، بازیکنان روحیه بالاتری دارند و اگر بتوانیم مقابل سپاهان هم به پیروزی برسیم، از قعرجدول جدا می شویم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار