رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو خبر داد؛

دوازدهمین مورد رضایت‌گیری اهدای عضو در همدان

رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان از دوازدهمین مورد رضایت‌گیری به اهدای عضو در همدان خبر داد.

دوازدهمین مورد رضایت‌گیری اهدای عضو در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدی، رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان از رضایت‌گیری به اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی در همدان خبر داد و افزود: اعضای خانم 57 ساله اهل و ساکن شهرستان ملایر که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرحوم به دلیل ICH دچار مرگ مغزی شده بود، گفت: با اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند به عضو، آنها زندگی دوباره خواهند یافت.

 رئیس تیم هماهنگ‌کننده اهدای عضو استان همدان با اشاره به اینکه این دوازدهمین مورد رضایت‌گیری به اهدای عضو طی امسال بود، افزود: مرحوم با سخاوتمندی فرزندان به منظور انجام هاروست به بیمارستان سینا منتقل شد.

  دکتر مجید حمیدی با اهمیت به فرهنگ‌سازی در راستای اینکه وقتی فردی دچار مرگ مغزی می شود دیگر امکان زنده بودن او نیست و اگر خانواده‌اش رضایت به اهدای عضو دهند، در واقع جانی دوباره به دیگران می‌بخشند، خواستار توجه به این موضوع شد.

 وی با اشاره به اینکه فرد دچار مرگ مغزی می‌تواند با اهدای عضو از یک تا هشت نفر را زندگی دوباره ببخشد، گفت: تا حدودی فرهنگ‌سازی در استان اثرگذار بوده اما فاصله بسیار است زیرا نمی‌خواهیم حتی یک بیمار مرگ مغزی اعضایش را به خاک ببرد.

انتهای پیام/ ش

دوازدهمین مورد رضایت‌گیری به اهدای عضو در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار