قاسمی نژاد: هنوز هیچ پیشنهادی برای نیم فصل ندارم/ هدفمان کسب سهمیه آسیاست

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در پدیده شرایط خوبی دارم و هنوز تیمی برای نیم فصل پیشنهاد نداده است اما اگر این اتفاق رخ دهد، به طور قطع آن را بررسی می کنم.

امین قاسمی نژاد در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیروزی پدیده مشهد مقابل نفت تهران بیان کرد: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم. در 15دقیقه نخست کمی ضعیف بازی کردیم اما دقیقه به دقیقه بهترشدیم و توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم و  به پیروزی برسیم.

او افزود: خداراشکر در دقیقه 34 توانستم با خوش شانسی گل بزنم و امیدوارم روند خوبمان در لیگ ادامه پیدا کند و بتوانیم سهمیه آسیا را بدست آوریم. هدف تیم ما در لیگ هفدهم، کسب سهمیه آسیا است و خوشبختانه تا کنون نیز نتایج خوبی را بدست آورده ایم.

قاسمی نژاد در خصوص اتفاقات رخ داده میان خلعتبری و حسینی گفت: خلعتبری، بازیکن بزرگی است و به عنوان یکی از کاپیتان ها در زمین حضور دارد. به همین دلیل وقتی عبدالله حسینی درحال اعتراض به داور بود، خلعتبری پیش وی  رفت و با فریاد از او خواست تا اعتراض نکند که همین موضوع سبب درگیری جزئی بین این 2 بازیکن شد.

هافبک تیم پدیده مشهد درخصوص انتقادات محمدرضا خلعتبری به هافبک های این تیم اظهار کرد: در صحنه ای از بازی، حسین مهربان دروازه بان حریف را دریبل کرد و توپ را به تیرک زد که اگر به خلعتبری پاس می داد، می توانست گل سوم تیم زودتر به ثمر برسد اما این اتفاق رخ نداد و همان صحنه سبب شد تا خلعتبری عصبانی شود.

او در خصوص اینکه آیا نیم فصل از پدیده مشهد می رود یا نه، خاطرنشان کرد: در پدیده شرایط خوبی دارم و هنوز تیمی برای نیم فصل پیشنهاد نداده است اما اگر این اتفاق رخ دهد، به طور قطع آن را بررسی می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم پدیده درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار