جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام :

اولین مانع بصیرت دلبستگی به دنیا است

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه کسی که می خواهد بصیر و بینا باشد باید دل از مادیات بکند، گفت: اولین مانع بصیرت دلبستگی به دنیا است.

اولین مانع بصیرت دلبستگی به دنیا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ حسن کاظمی امروز در هفتمین دوره بصیرت مدیران انتظامی استان ایلام اظهار داشت: برگزاری دوره های بصیرت می تواند منشای باشد برای رسیدن به بصیرت کامل که در راستای انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه،از آن بهره لازم و کافی را برد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده است بصیرت نور درونی است که انسان با این نور زندگی می کند، گفت: بصیرت نوعی به کارگیری عقل در مسیر هدایت انسان و استفاده از روشنگری آن است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه بصیرت اولین مانع دلبستگی به دنیا است، گفت: کسی که می خواهد بصیر و بینا باشد بایستی دل از مادیات بکند و به سمت معنویات حرکت کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت، گفت: نداشتن بصیرت مانند نداشتن چشم است که انسان راه را نمی بیند هر چند عزم و اراده دارد اما نمی تواند به جایی برود.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: اولین راه برای بصیرت، شناخت حقیقت است تا از آن طریق بتوان ولی امر زمانه خود را شناخت.

وی با اشاره به فکر و اندیشه و تجزیه و تحلیل مسائل به خصوص در این برهه زمانی، گفت: با تفکر و تعقل می توان بر مسائلی که در اطراف ما اتفاق می افتد پیش رفت که از مهمترین راهکارهای بصیرت است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه بایستی افق دید بلندی داشته باشیم تا به بصیرت برسیم، گفت: الگو گرفتن از بزرگان دین و عالمان وارسته می تواند در رشد بصیرت تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/اس

مانع اصلی بصیرت دلبستگی به دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.