رئیس دانشگاه هایتک؛

انتظارات دستگاههای اجرایی ازدانشگاه بلند مدت باشد

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بر نقش سازنده دانشگاه ها تاکید کرد و خواستار جهت گیری انتظارات دستگاه های اجرایی از دانشگاه ها با نگاه بلندمدت شد.

انتظارات دستگاههای اجرایی ازدانشگاه بلند مدت باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دکتر محمدجواد آروین با نام بردن از روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریت در دانشگاه ها، گفت: روابط عمومی در دانشگاه می تواند با ایجاد و توسعه ارتباط بین مدیران و بخش های مختلف دانشگاه از یک سو و ارتباط دانشگاه با خارج از دانشگاه، تسهیلگر ارتقاء امور آموزشی و پژوهشی و تعاملات پویای درون و برون سازمانی باشد.

وی با مهم ارزیابی کردن تعامل دانشگاه با دستگاه های اجرایی و بویژه استانداری کرمان، برای همکاری های علمی و تخصصی متناسب با برنامه های اجرایی استان اعلام آمادگی کرد.

دکتر آروین عملکرد روابط عمومی استانداری کرمان را موفق خواند و تصریح کرد: هرچه تعامل روابط عمومی ها بیش تر باشد، همکاری های متقابل و بین دستگاهی نیز ارتقاء می یابد.

در ادامه این دیدار مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان با مهم دانستن ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف گفت: شورای اطلاع رسانی استان آمادگی دارد راه های ارتباطی روابط عمومی دانشگاه ها با رسانه ها و دستگاه های اجرایی را گسترش دهد.

نقی عظیمی زاده با تاکید بر استفاده روابط عمومی ها از امکانات فضای مجازی و بهره مندی از آموزش های مرتبط، گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با امکاناتی که دارد، می تواند به مرکزی برای آموزش روابط عمومی ها در استان تبدیل شود.

همچنین در این دیدار محمدبصیریان عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان، محسن عباسپور عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی استان و عباس تقی زاده سرپرست روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

گفتنی ست دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در 28 کیلومتری شهرکرمان و در جوار شهر تاریخی ماهان قرار دارد و در مقاطع ارشد و دکتری در دوره های روزانه و شبانه دانشجو می پذیرد. پارک علم و فناوری استان کرمان و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی از مجموعه های وابسته به دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان هستند.

انتهای پیام/ح

انتظاردستگاه های اجرایی ازدانشگاه ها بلند مدت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار