فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

امروز بسیج در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی مأموریت دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: مأموریت بسیج امروز مباحث اجتماعی و اقتصادی است و در این راستا انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد داستانی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش، اظهار کرد: سردار سلیمانی با وجود سختی‌ها و ناملایمتی‌ها جبهه نبرد را خالی نکرد و با استقامت توانست دولت داعش را به زباله‌دان تاریخ بپیونداند.

وی با بیان اینکه داعش به 40 کیلومتری مرز ایران رسیده بود و در حال حاضر نابود شده است، افزود: پیروزی‌هایی را که در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی به دست آمده و سبب سرنگونی و رانده شدن داعش شد، مرهون جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرضا با بیان اینکه دامنه فعالیت‌های بسیج بسیار گسترده است، گفت: امسال در هفته بسیج بیش از 180 عنوان برنامه در شهرستان شهرضا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 15 قشر مختلف بسیج در شهرستان شهرضا فعالیت می‌کنند، گفت: در همه ادارات و ارگان‌ها پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال هستند.

داستانی با بیان اینکه نزدیک به 100 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان شهرضا فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: مأموریت بسیج امروز مباحث اجتماعی و اقتصادی است و در این راستا انجام وظیفه می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح گشت بسیجی محله‌محور در محله‌های شهرستان شهرضا، اذعان کرد: در این طرح بسیجیان در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم در محلات در شب گشت‌زنی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم، گفت: این گروه‌ها در هفته بسیج فعالیت خود را در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و بهداشتی آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به تجلیل از قهرمانان ورزشی توسط بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان شهرضا، مطرح کرد: همایش بزگ بسیجیان با عنوان اقتدار بسیج 5 آذر در سالن ورزشی شهید طحانی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار