فرمانده بسیج ادارات استان اصفهان خبر داد:

ارائه میز خدمت و مشاوره مساجد در استان اصفهان

فرمانده کل بسیج ادارات استان اصفهان ازارائه میز خدمت و مشاوره مساجد در استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اصلانی  امروز در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان اصفهان اظهار کرد: این برنامه با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها و ادارات در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم در جهت رفع موانع و مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته فرمانده کل بسیج ادارات استان اصفهان، حلقه‌های طرح صالحین در سطح ادارات به منظور افزایش و تقویت سطوح بصیرتی و اعتقادی کارمندان  و دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان در سرفصل‌های آشنایی با طرح شجره صالحین و طرح معرفتی بسیج برگزار خواهد شد.

وی برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهری و روستایی استان و استان‌های هم‌جوار به منظور خدمت‌رسانی به مردم ، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اعزام به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور، تلاش در جهت کمک به مدیران دستگاه‌ها و ادارات و نقش‌آفرینی پایگاه‌های بسیج ادارات در شرح وظایف و برنامه‌های تخصصی دستگاه‌ها و ادارات از جمله برنامه‌ها واقدامات بسیج ادارات استان اصفهان برشمرد.

 

فرمانده کل بسیج ادارات استان اصفهان با بیان اینکه امروز بسیج در کشور ما یک حقیقت عظیم، غیر قابل انکار و بی‌نظیری است که روز به روز بالنده‌تر و مثمرثمرتر می‌شود، افزود: بسیج در میهن اسلامی در حقیقت بسیج دل‌ها، جان‌ها، عواطف، اعتقادات و ایمان‌هاست، دل‌ها وسط میدان است و همین‌ عوامل در روزهای سخت به کمک ملت می‌آیند؛ دل‌ها و ایمان‌های محکم و مستحکم مردم هستند که می‌توانند راه‌های دشوار را طی کنند، لغزش‌گاه‌ها را پشت سر بگذارند و به سرمنزل مقصود برسند.

اصلانی گفت: وقتی در هر میدانی با روحیه بسیجی وارد عمل شویم کارهای بزرگی انجام خواهد گرفت؛ عرصه‌های حضور بسیج از مصادیق جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن در عرصه‌های مختلف اقتصاد، فرهنگ، هنر و سیاست است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج ادارات استان اصفهان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، زمینه‌سازی برای تحقق دولت اسلامی، حفظ و انسجام درون‌قشری، برای برگزاری برنامه‌های متنوع و در حال برنامه‌ریزی است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهری و روستایی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.