اجتماع بزرگ بسیجیان گیلانی در رشت

بسیجیان گیلانی به مناسبت روز بسیج مستضعفین امروز در رشت تجمع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در اجتماع بزرگ بسیجیان گیلان که با حضور قریب به 2 هزار نفر از بسیجیان گیلانی امروز در محل سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، بسیج را وحدت آفرین دانست و گفت: تفکر بسیجی، تفکری وحدت آفرین است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را با عامل وحدت آفرینی آن در سرلوحه کارهای خود برای رفع مشکلات جامعه قرار دهیم، افزود: قوام بسیج در دفاع از عزت و خاک کشور شکل گرفته است.

استاندار گیلان شکل‌گیری بسیج را بر پایه مردمی بودن آن اعلام و خاطرنشان کرد: در ایام دفاع مقدس هر رزمنده ای که در دفاع از کیان کشور و در قالب بسیج عازم جبهه ‌ها می‌شد جان خود را در طبق اخلاص می‌گذاشت و این نمونه بارزی از خلوص بسیجیان است.

سالاری شهدا را بارزترین نمونه استحکام بسیج دانست و تصریح کرد: فداکاری و صبوری خانواده‌ های معظم شهدا، جانبازان و  آزادگان همگی با نام بسیج پیوند خورده است.

در پایان این مراسم استاندار گیلان از خانواده شهید بابک نوری هریس، مدافع حرم گیلانی، تعدادی از بسیجیان نمونه، مسئولان ادارات استانی و شهرستانی که در اجرای مأموریت ‌های بسیج همکاری داشتند با اهداء لوح قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ع

 

تجمع 2 هزار بسیجی گیلانی به مناسبت روز بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
چرا این تجمع بسیجیان مانند سالهای گذشته از تلویزیون اطلاع رسانی نشد؟؟؟؟