پیروزی بر داعش از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزرگتر است

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال‌ غرب کشور گفت:پیروزی بر داعش از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزرگتر است زیرا این پیروزی جهانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار داوود غیاثی راد امروز در همایش شکوه مقاومت در گلپایگان اظهار کرد: تاریخ مبارزات حق و باطل از حضرت آدم تا خاتم‌النبین و ائمه اطهار با طاغوت‌های زمان خود، نه آغاز مبارزه و نه پایان آن، بلکه حلقه‌ای از این مبارزات است.

وی افزود: مبارزات علمای شیعه در طول تاریخ، انقلاب مشروطه و مبارزات خرداد 42 و بهمن 57 نیزحلقه‌ای از مبارزات حق بر علیه باطل است؛ تشکیل بسیج مردمی، بسیج مستضعفان و پا برهنگان و محرومان حلقه‌ای دیگر از این مبارزه جهانی است.

معاون کانون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با اشاره به اینکه ارتشیان و سپاهیانی در تاریخ ماندگار شدند که کسوت، فرهنگ و مسیر بسیجی را برای خود ترسیم کردند، گفت: سرلشکر خلبان عباس بابایی در طول خدمتش کمترین توجهی به مسائل شخضی داشت و انتقال پایگاه هواپیمای اف چهارده از اصفهان به بوشهر بزرگترین کار بسیجی ایشان بود.

وی این شهید با درایت خود توانست جلوی هواپیماهای میراژ فرانسوی و کشورهای اروپایی که با پول سعودی و کویت می‌جنگیدند، ایستادگی کند و اجازه نداد اقتصاد مقاومتی و شریان نفت ازخلیج فارس قطع شود؛ شهادت مهدی، حمید و علی باکری، سه برادری که مفقود الجسد هستند در راه انقلاب و دفاع مقدس جان و پیکر دادند حلقه‌هایی از مبارزات حق علیه باطل است.

غیاثی راد  خاطرنشان کرد: شهید کاظمی و شهید خراری یک بسیجی به تمام معنا به دلیل ایمان و تقوا و انضباط هستند و چون در کسوت بسیجی بودند این سپاهیان ماندگار شدند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم، انسان می‌سازد، افزود: اگر وهب در کربلا سر داد، شهید حججی علاوه بر سر نیمی از پیکر داد و داعشی‌ها پیکر او را نیز شکنجه داده بودند.

معاون کانون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور یادآور شد: شهید کاشی در وصیت‎نامه می‌نویسد چون مادرم می‌خواست به حجله  و سپس به جبهه بروم عروسی کردم اما چون می‌دانستم در کربلای  پنج  شهید می‌شوم  و عروسم هنوز دختر است و برای هوای نفس ازدواج نکردم.

وی بیان داشت: عملیات والفجر 8 که بزرگترین عملیات آبی و خاکی دنیاست و به  گواه  ژنرال مونت گمر که  پیروز جنگ جهانی دوم است، بزرگترین عملیات  فریب دنیا نیز هست.

غیاثی راد تصریح کرد: این ژنرال در مصاحبه‌ای گفته در جنگ جهانی دوم  تنها هواپبماها عکس برداری می‌کردند ولی در عملیات والعجر 8 که به فتح  بندر است از یک فاو انجامید، ماهواره‌های جاسوسی آمریکا و هواپیماهای آواکس اطلاعات خود را به صدام می رساندند؛ فتنه بزرگ داعش با برنامه‌ریزی کامل اسرائیل، آمریکا و ارتجاع عرب در مقابل جبهه انقلاب اسلامی پیش‌بینی و انجام شد زیرا لیبرالیسم و کمونیسم شکست خورده بودند و این اسلام است که درحال گسترش جهانی است.

وی با اشاره به اینکه پایان داعش را باید به آغاز راهپیمایی اربعین معطوف کرد، گفت: 2 هزار نفر بی دین که عضو انجمن راهپیمایان جهان بودند در پیاده روی اربعین حضور می‌یابند و تنها یک سوال می‌کنند، امام حسین(ع) کیست؟ و هنگامی که ماجرا را فهمیدند برای داشتن دین علاقه نشان دادند زیرا به این نتیجه رسیدند که دین برای گوشه خیابان و مسجد نیست، دین تحولاتی چنین را ایجاد می‌کند.

معاون کانون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با بیان اینکه مسیحیان در راهپیمایی اربعین می‌گویند، دو پیامبر داریم  ولی  امام ما یکی که آن هم امام حسین (ع) است، گفت: پیروزی بر داعش از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزرگتر است زیرا این پیروزی جهانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس گفته وزیر خارجه یکی از تقاضاهای مذاکره کنندگان برجام دیدار با سردار قاسم سلیمانی است، گفت: رئیس اطلاعات فرانسه در سندی گفته ایرانیان دارای اعتقادی محکم هستند که اگر با رهبر و ولایت فقیه در هم آمیزد طوفانی می‌شود که کشورهای منطقه را در برمی‌گیرد.

غیاثی راد با بیان اینکه همان طور که عملیات مرصاد پس از جنگ داشتیم در مصر نیز داعش پس از این شکست فساد کرد، افزود: داعش میکروب فاسدی که به هر کشوری راه یابد فساد می‌کند و اثر و بزرگی پیروزی اخیر پس از فسادهای این گروه در کشورهای دیگر بیشتر مشخص می‌شود؛ فرهنگ امام حسین (ع) و ایثار و شهادت که همان فرهنگ بسیجی است در کشورهای منطقه از عراق تا لیبی درحال مانور است و همین پیروزی بر داعش یکی از اثرات آن است.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی  فراتر از 200 ژنرال آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی در عراق و سوریه عمل کرد و پایان سوره آل عمران را تفسیر علنی کرد و این پایان راه نیست؛ پایان مبارزه حق علیه باطل در تمام ایدئولوژی ها تنها در منجی شیعه تعبیر  و در تمدن بزرگ ولایت فقیه مشخص می‌شود.

معاون فرهنگی رزمندگان شمال و شمال‌ غرب کشور گفت: سرویس‌های جاسوسی به این رسیده‌اند که امام امت دارد  و خارج از ایران را در بر می‌گیرد ولی آیت اله‌هایی وجود دارد که در مسیر نیستند و این‌گونه می‌شود ولایت فقیه را از نظر سیاسی ضربه زد زیرا ولایت فقیه با امت، نظامی ولایی است و می‌تواند جهان را اداره کند.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله  راز پیروزی جنگ 33 روزه، تموز را در سیاست مخفی کاری حضرت زهرا عنوان می‌کند، افزود: جهان رهبری که دو ویژگی کرامت انسانی و عدالت جهانی را می‌پسندد و این ویژگی‌ها در قرآن برای منجی عالم بشریت بیان شده است.

غیاثی راد اظهارداشت: پایان همه مبارزات بشریت علیه باطل جهانی با ظهور حضرت مهدی (عج) است و خود ایشان فرمودند که به هنگام قیام بیعت هیچ طاغوتی را برگردن ندارند بساط ولایت فقیه به ولایت عدالت گستر امام دوازدهم و قیام وی پایان همه استکبار جهانی است؛ بسجیان شور و حال و فرهنگ زیبای خود را و اینکه پیروزی بر داعش با تفکر بسیجی امکان پذیر شد را در میان مردم بیش از پیش منتشر کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.