مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان لرستان:

۳.۳ درصد از شهدای بسیجی کشور، لرستانی است

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: از مجموع ۸۵ هزار و ۲۲۲ شهید بسیجی کشور ۱۹۸۸ بسیجی شهید متعلق به استان لرستان است که ۳.۳ درصد شهدای بسیجی کل کشور را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ کریم زینی وند در گردهمایی بسیجیان پلدختر گفت: بیشترین شهدای بسیج متعلق به دانش آموزان هستند و در استان لرستان ۹۰۱ شهید دانش‌آموز وجود دارد و سالی که ۶۲ که تیپ حضرت ابوالفضل (ع) استان تشکیل شد بسیج لرستان در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس حضوری بی نظیر داشتند.

وی افزود: در سال ۵۸ که به فرمان امام خمینی (ره) شجره بسیج تشکیل شد بسیجیان در تمام شرایط سخت و مشکلات پای کار آمدند و مشکلات کشور به دست بسیجیان برطرف شده است؛ تشکیل بسیج به دستور امام راحل فقط مختص ایران نیست بلکه امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را برای همه کشور‌ها صادر نمودند.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در کشور سوریه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی دستور دادند که با بهره‌گیری والگو گیری از بسیج ایران بسیج عراق و سوریه را تشکیل داده و همین تشکیل بسیج مردمی سرنوشت جنگ را به نفع جبهه مقاومت رقم زد و این در حالی بود که تا قبل از تشکیل بسیج مردمی جبهه مقاومت با مشکلات جدی روبرو بود، ولی با تشکیل بسیج مردمی عراق یا حشد الشعبی نیرو‌های داعش سرکوب ونابود شد.

وی افزود: چند سال اخیر کشور‌های استکباری داعش را به وجود آوردند که هدف اصلی به وجود آوردن داعش، جمهوری اسلامی ایران بود که همه تیر‌های آن‌ها به سنگ خورد و به پشتوانه بسیج مردمی، دشمنان و دشت نشانده‌های آنان برای همیشه محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/د

۳.۳ درصد شهدای بسیجی کشور را بسیجیان لرستان تشکیل می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.