فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

بسیج نشانگر هویت نظام جهموری اسلامی / ۳۰درصد شهروندان خرم‌آباد بسیجی هستند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: ماموریت نیروی مقاومت آموزش و تربیت و رصد انقلابی‌گری در تمام عرصه‌ها است کمااینکه ۳۰ درصد از مردم خرم‌آباد عضو بسیج هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان لرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالروز تشکیل بسیج اظهار داشت: با توجه به تعاریف بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) بسیج یعنی دیدگاهی آگاهانه، مخلصانه و شجاعانه در تمام عرصه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بسیج امنیت ۳۶۰ درجه‌ای به نظام می‌دهد و سبب اقتدار نظام می‌شود ، گفت: بسیج نشانگر هویت نظام جهموری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، عنوان کرد: بسیج خنثی کننده انواع تفرقه است و لشکر مخلص خداست.

بازگیر با اشاره به عملکرد بسیج طی سال ۹۶، بیان کرد: ماموریت نیروی مقاومت آموزش و تربیت و رصد انقلابی‌گری در تمام عرصه‌ها است، کمااینکه ۳۰ درصد از مردم خرم‌آباد عضو بسیج هستند.

وی بزرگترین سرمایه هر دستگاهی را نیروی انسانی آن دستگاه برشمرد و گفت: الحمدالله نیرو‌های ما در بسیج هر یک می‌توانند یک راهنما در جامعه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در خصوص اقدامات انجام شده در بحث آموزش گفت: تشکیل هزار و ۹۰۰ حلقه صالحین از محلات اقشار با ترتیب سنی مختلف با حضور استادیار، سرمربی، مربی و ... که منابع مورد تدریس آن همیشه ماندگار مثل قرآن، احکام و وصیت‌نامه شهدا بوده که در جهت تربیت معنوی بسیجیان انجام شده است.

بازگیر یادآور شد: همین استعداد‌های معنوی بسیج را از سایر نیرو‌ها در جهان جدا کرده و بعنوان یک نیروی معنوی در جهان به خوبی الگو قرار گرفته است.

وی با اشاره به موضوع حفظ انسجام افزود: با تشکیل گروه‌های جهادی در تمام عرصه‌ها نیرو‌های بسیجی آمادگی هر گونه ماموریت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در ادامه گفت: در عرصه‌های فرهنگی سپاه با کمک بسیجیان شناسایی محلات آلوده و افراد معتمد محله، حضور مسئولین در محلات، کمک و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در جهت رفع مشکلات عمرانی، کلاس‌های پیشگیری اعتیاد از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج هستند.

بازگیر با اشاره به ایجاد ساختمان پنج طبقه فرهنگی آموزشی در محله اسدآبادی، گفت: این طرح برای رفع آلودگی این منطقه که طبقه اول آن فضای ورزشی، طبقه دوم حسینیه، طبقه سوم قضایی و طبقه چهارم مشاوره و طبقه پنجم آن مجتمع قضایی است.

وی در ادامه به بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس با هدف نشان دادن فرهنگ مقاومت اشاره کرد و گفت: به منظور ترویج معنوین در جامعه افراد زیادی در قالب طرح‌های مختلف به سفر‌های زیارتی اعزام شدند.

این مسئول در ادامه گفت: در حوزه سیاسی نیز تشکیل گروه‌های نخبگان ولایی دانشگاهی با هدف هدایت افراد انحراف دیده به سمت ارزش‌های اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/د

۳۰ درصد شهروندان خرم‌آباد بسیجی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار