امام جمعه موقت ازنا:

نابودی داعش سبب مسرت و خرسندی است

امام جمعه موقت ازنا ضمن تبریک نابودی شجره ملعونه داعش به ملت ایران اظهار داشت: پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری در مورد نابودی داعش سبب مسرت و خرسندی است که این شجره خبیث در منطقه نابود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام عبدالله بنیادی امام جمعه موقت ازنا با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج یک افتخار بزرگ است که امام (ره) آن را نصیب ما کرد و به فرمایش ایشان، بسیج یکی از الطاف بزرگ الهی است.

بنیادی با اشاره به دلیل انتشار هسته مقاومت در جهان اسلام عنوان کرد: هر کشوری که می‌خواهد چشم‌طمع جهان‌خواران از کشورش کوتاه کند بسیج را در کشور خود تاسیس کند، زیرا بسیج یک فرهنگ و دفاع از فضائل است.

وی عنوان کرد: بسیج جمهوری اسلامی ایران الگویی در منطقه است که در کشور‌هایی اسلامی با این تفکر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم شکل گرفته و باید این تفکر جهانی شود.

امام جمعه موقت ازنا با اشاره به دغدغه جوانان شهرستان اظهار داشت: دغدغه جوانان کشور و به‌ویژه شهرستان مسئله اشتغال است که باید دولتمردان به وعده خود در مورد اشتغال جوانان در جامعه عمل کنند تا مردم خرسند شوند.

وی بااشاره به کارخانه فولاد ازنا افزود: فولاد ازنا هر روز پیرتر و فرسوده‌تر می‌شود و مکررا اعلام می‌کنند تجهیزات در حال رسیدن به کارخانه است و از مسئولان خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنند تا جوانان ما در شهر خود کار کنند و در شهر‌هایی دیگر آواره نشوند و از مشکل اشتغال در این شهرستان کاسته شود.

امام جمعه موقت ازنا گریزی به وضعیت نامناسب جاده امام‌زاده قاسم زد و اظهار داشت: امام زاده قاسم ازنا در ورودی استان مرکزی به لرستان است و این امام زاده تا جاده اصلی سه کیلومتر فاصله دارد و مسئولان شهرستان می‌توانند با احداث یک بلوار ۴۵ متری و چند مغازه در دو طرف بلوار، جایی برای نماز خواندن مسافران بوده و زمینه اشتغال را برای جوانان مهیا کند و برای اردو‌های سیاحتی نیز مکان مناسبی باشد.

انتهای پیام/م

نابودی داعش سبب مسرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار