در جلسه شورای شهر خرم‌آباد؛

تشکیل بسیج نشان‌دهنده آینده‌نگری امام خمینی (ره) است

رئیس شورای شهر خرم‌آباد وجود ظرفیت مردمی بسیج در کشور را موجب خیر و برکت در تمام ابعاد برشمرد و افزود: تفکر بسیج بر مبنای تفکرات قرآن و اسلام است و همین امر موجب ماندگاری بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اردشیر دریکوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، شامگاه یک‌شنبه، پنجم آذرماه در جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: تشکیل بسیج در پنجم آذر به دستور امام امت صادر شد.

وی افزود: بسیج امروزه در کشور مایه خیر و برکت و سبب جلوگیری از ظلم و جور به ملت‌های مستضعف جهان است، کمااینکه دستاورد بسیج نه تنها دفاع از کشور ما بلکه در جنگ ۳۳ روزه لبنان، در دفاع از غزه و فلسطین، بحرین و سوریه و همچنین عراق نقش داشته است.

دریکوند گفت: دستاورد‌های مهم و اساسی بسیج سبب شده تا پوزه ابرقدرت‌ها بر خاک مالیده شود و حضور آنان امروز تعیین کننده سیاست‌های منطقه‌ای در دست ما است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: تشکیل بسیج نشان‌دهنده آینده‌نگری امام است که امروز نقش بسزایی در موفقیت کشور و رفع فقر و محرومیت دارد.

وی با اشاره به دریافت آب‌بهای اضافی که توسط آبفا از مردم گرفته می‌شود، گفت: ما در قبال مردم مسئول هستیم و حتماً این موضوع را به طور کامل پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/د

تفکر بسیج بر مبنای تفکرات قرآن و اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.