رئیس اجرائی دولت افغانستان:

کشورهایی که در مبارزه با داعش کمک نمی‌کنند مانع نیز ایجاد نکنند

عبدالله در نشست شورای وزیران در کابل گفت : انتظار داریم کشورهایی که در امر مبارزه با گروه داعش در افغانستان همکاری نمی‌کنند، در این راستا مانع هم ایجاد نکنند.

کشورهایی که در مبارزه با داعش کمک نمی کنند مانع نیز ایجاد نکنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان اعلام کرد که گروه داعش یک چالش بزرگ برای کشورهای منطقه ازجمله افغانستان است و از این که سلطه این گروه تروریستی در کشورهای عراق و سوریه برچیده شد و آنها شکست خوردند ما هم خوشحال هستیم.

عبدالله عبدالله امروز (دوشنبه 6 قوس) در نشست شورای وزیران در کابل گفت : انتظار داریم کشورهایی که در امر مبارزه با گروه داعش در افغانستان همکاری نمی‌کنند، در این راستا مانع هم ایجاد نکنند.

عبدالله اظهار داشت که سیاست دولت افغانستان در مبارزه با داعش واضح و آشکار است و همچنین طرفدار شرکت و حضور افغان‌ها در جنگ هیچ کشوری نیستیم و دولت وحدت ملی طرفدار آن است که افغان ها در هیچ نقطه‌ از جهان در جنگ دخیل نباشند.

وی افزود: در اثر جنگ ‌های سال‌های گذشته در افغانستان، افغان‌ها رنج‌های فراوان دیده‌ اند و تعداد زیادی مردم افغانستان به کشورهای دیگر پناهنده شدند، به این دلیل دولت افغانستان می ‌خواهد همه‌ افغان‌ها در داخل کشور خود در صلح و رفاه زندگی کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار