در اعتراض به خُلف وعده مخالفان سوری؛

هیات مذاکره‌کننده دولت سوریه سفر خود به ژنو را به تعویق انداخت

هیئت مذاکره‌کننده دولت سوریه در اعتراض به بیانیه دومین نشست مخالفان سوری در ریاض، در نشست آینده ژنو شرکت نخواهد کرد.

هیات مذاکره‌کننده دولت سوریه سفر خود به ژنو را به تعویق انداختبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، هیات نمایندگی دولت سوریه سفر خود برای شرکت در گفتگوهای صلح مورد حمایت سازمان ملل که قرار است روز سه شنبه در ژنو شروع شود را به تعویق انداخته است. دفتر استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد درباره برنامه سفر هیات نمایندگی دولت سوریه اظهارنظری نمی کند.

روزنامه الوطن نیز به نقل از منابع دیپلماتیک در ژنو گزارش داد دولت سوریه از بیانیه ای که بعد از نشست هفته قبل مخالفان در ریاض پایتخت عربستان منتشر شد، ناراحت است.

به گزارش این روزنامه، گروه های مخالف سوریه به این درخواست قدیمی خود در زمینه کناره گیری بشار اسد از ریاست جمهوری سوریه قبل از شروع روند انتقال سیاسی پایبند ماندند و دمشق این بیانیه را «بازگشت به نقطه اول» در نظر می گیرد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: هیئت مذاکره کننده دولت سوریه در اعتراض به بیانیه دومین نشست مخالفان سوری در ریاض، در نشست آینده ژنو شرکت نخواهد کرد. هیئت مذاکره کننده دولت سوریه اعتراض خود به بیانیه نشست ریاض 2 را به استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

 

لغو سفر هیات مذاکره‌کننده دولت سوریه به ژنو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار